Kamis, 19 November 2015

Crystal Healing - Bahagian 2

Crystal Healing - Bahagian 2

Dalam Bahagian satu saya memberitahu anda bagaimana saya bertemu dengan Sarah yang merupakan seorang tabib kristal dan bagaimana dia dapat membantu saya dengan keadaan perubatan yang doktor tidak dapat memberikan layanan yang lebih dikenali sebagai (IBS). Sarah pergi untuk mengajar saya tentang kristal dan kuasa mereka penyembuhan. Sarah mengarahkan saya pada setiap kristal dan apa yang mereka boleh lakukan. Terdapat banyak buku anda boleh membeli mengenai perkara ini dan saya sentiasa menyimpan satu ke tangan kerana ada begitu banyak kristal ia akan menjadi mustahil untuk mengingati mereka semua. Saya mempunyai sebuah buku yang popular dipanggil bible kristal.

Sarah menunjukkan kepada saya bagaimana saya boleh merawat diri saya dengan set peribadi saya sendiri kristal chakra untuk memulakan dengan. Saya mesti mengatakan saya mempunyai dari semasa ke semasa diperlukan atas yang pada rawatan pertama saya dan saya kini boleh melakukan rawatan ini untuk diri sendiri. Saya juga telah dapat membantu isteri saya apabila dia pergi melalui kristal menopaus beliau dan kuasa penyembuhan mereka benar-benar membantu mencegah ketidakselesaan yang dikaitkan dengan menopaus. Saya juga telah dapat membantu seorang kawan saya dengan beliau hiatus hernia masalah, apa yang telah menyebabkan dia memutuskan masalah dengan refluks. Saya telah menggunakan kristal yang saya tahu membantu dengan masalah-masalah seperti kristal Amber, emas, mata harimau, topaz, calcite, berwarna kulit limau. Menempatkan ini terus kepada kulit jika boleh pada solar plexus anda. Ini membantu badan anda dengan sistem pencernaan, hati, dan pundi hempedu.

Orange dan kristal merah juga membantu dengan sistem pencernaan, Place batu-batu di kawasan yang sakit dan biarkan sehingga ia memudahkan. Kami tidak menyentuh memilih kristal anda. Jika anda sedang mencari untuk kristal di kedai seperti yang saya katakan dalam bahagian satu, mari kristal memilih anda. Memilih satu yang merasakan hak kepada anda, kristal anda seolah-olah tertarik kepada, ini adalah kristal memilih anda. Ambil masa anda dilonggarkan dan mengambil masa apabila anda tidak perlu lari ke janji temu, atau mengumpulkan anak-anak dari sekolah. Sebagai alternatif anda boleh membeli chakra kristal penyembuhan set pada baris; kita akan mempunyai beberapa di kedai kami tidak lama lagi. Kenali kristal anda, memegang, dan juga bermeditasi dengannya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar