Kamis, 19 November 2015

Bimbang Mengenai Selesema Babi? Rawatan Selesema homeopati Menyediakan Penyelesaian Alternatif

Bimbang Mengenai Selesema Babi? Rawatan Selesema homeopati Menyediakan Penyelesaian Alternatif

Yang huru-hara dicipta oleh media sepanjang selesema babi telah menarik untuk menonton dari perspektif doktor homeopati. Flu telah wujud selagi manusia dan alternatif telah wujud seperti panjang, namun perubatan konvensional seolah-olah merebut apa-apa peluang untuk menakutkan yang baik.

Ini bukan untuk memperkecilkan betapa seriusnya penyakit. Ya, orang yang mendapat sakit tenat, tetapi perubatan konvensional adalah oxymoron. Kita tertanya-tanya jika sesiapa yang pernah dianggap bahawa wabak ini adalah menunjukkan laluan perubatan konvensional terhadap rawatan? Kita tahu bahawa jenis tahan ubat dari segala macam perkara yang jahat wujud tetapi kita mencapai perkara yang sama yang menjadikan mereka. Rawatan selesema homeopati memberi alternatif yang lebih baik untuk badan kerana beberapa sebab, terutama yang yang ia mengembalikan keupayaan badan untuk memulihkan diri sendiri dan menguatkan dari kecenderungan dari penceroboh.

Prinsip di sebalik homeopati adalah mudah: seperti penawar suka. Sejumlah kecil bahan-bahan yang disediakan khas yang meniru tanda-tanda penyakit pada orang yang sihat boleh digunakan untuk merawat gejala yang sama pada orang yang sakit.

Badan kita bertindak balas sama seperti rawatan perubatan konvensional. Namun ubat-ubatan konvensional seperti lori tangki racun, memaksa badan kita untuk bekerja lebih masa untuk membersihkan badan daripada ubat. Oleh kerana ubat yang begitu kuat, badan menjadi lemah dan yang baik dan buruk sama-sama diserang.

Mengambil, sebagai contoh, antibiotik, yang terlalu lebih ditetapkan. Antibiotik membunuh kedua-dua yang baik dan yang buruk flora dalam badan sewenang-wenangnya. Selepas itu, orang sering mempunyai penyakit pemulihan, kembung, kembung perut, sebagai badan yang berfungsi untuk pulih. Sebaliknya, alternatif homeopati bekerja kurang agresif. Satu dos minit sesuatu seperti Influenzinum membolehkan tubuh untuk menggunakan sumber sendiri dalam melawan penceroboh.

Rawatan semula jadi yang lain untuk selesema akan termasuk perkara-perkara seperti yang lain yang baik, vitamin C, dan mungkin sesuatu seperti acidophilus. Acidophilus membina semula flora baik dalam usus, yang bertanggungjawab untuk kekebalan, flora yang sama yang sepatutnya telah dibunuh oleh antibiotik. Ini mungkin menjelaskan masa pemulihan yang panjang rawatan perubatan konvensional.

Tiada siapa yang menyokong memerangkap dunia doktor perubatan. Mereka menyediakan perkhidmatan dan pergi kepada Dia untuk diagnosis yang tidak idea yang buruk. Apa yang saya mencadangkan, bagaimanapun, adalah bahawa rawatan perubatan laluan utama hanyalah salah satu daripada banyak pertimbangan. Pesakit perlu dapat membincangkan rawatan alternatif dengan doktor mereka, yang kebanyakannya semakin membiasakan diri mereka dengan rawatan homeopati dan semula jadi, semakin mengiktiraf nilai alternatif tersebut.

Banyak institusi perubatan tradisional kini termasuk homeopati sebagai kawasan untuk penyelidikan dan pembelajaran kerana faedah yang diiktiraf. Kita boleh berhujah bahawa seorang pesakit yang tidak boleh membincangkan homeopati dengan doktor mereka perlu mencari doktor lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar