Kamis, 19 November 2015

Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi - Tips Rahsia Meningkatkan Ketinggian Anda Tidak kira berapa umur anda

Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi - Tips Rahsia Meningkatkan Ketinggian Anda Tidak kira berapa umur anda

Adakah ketinggian pendek anda mengganggu anda? Adakah anda pasti bahawa anda tidak boleh menambah inci untuk ketinggian anda selepas anda sampai kepada anda awal dua puluhan? Adakah ketinggian pendek anda menjejaskan kehidupan sosial anda? Jika anda mempunyai apa-apa kebimbangan ini, ia adalah masa untuk menangguhkan mereka. Membesar selepas dua puluhan anda tidak lagi mitos. Anda masih boleh menambah inci untuk ketinggian anda dalam usaha untuk anda untuk menikmati kehidupan, yakin, atau hanya mempunyai pengertian umum kepuasan dengan kehidupan anda.

Untuk meningkatkan ketinggian anda, anda perlu bimbang daripada dua perkara: senaman dan diet. Latihan mengenai cara untuk menjadi lebih tinggi tidak adalah latihan biasa anda seperti berjalan atau berlari. Mereka secara khusus bertujuan untuk meningkatkan ketinggian anda. Senaman adalah salah satu daripada langkah-langkah mudah yang boleh anda lakukan sekarang. Walau bagaimanapun, latihan yang berkesan jika anda melakukan dengan betul. Satu program latihan yang dirancang bukan sahaja akan memperbaiki postur anda dan meningkatkan ketinggian; ia juga akan meningkatkan kecergasan anda secara keseluruhan dan kesihatan.

Anda perlu memahami bahawa untuk menjadi lebih tinggi, anda perlu memperkukuhkan teras anda, yang merangkumi otot abdomen dan otot belakang. Jika anda fikir anda memerlukan peralatan khusus atau pergi ke gimnasium, maka anda adalah salah. Latihan tersebut boleh per dilakukan di rumah. Senaman teras penguat diperolehi akhbar up dan sit up yang perlu dilakukan setiap hari. Ini straightens tulang belakang anda, sekali gus meningkatkan postur anda.

Selain daripada latihan yang membantu anda untuk mendapatkan lebih tinggi, anda juga perlu minda diet anda. Badan anda adalah mesin dan makanan yang anda makan adalah bahan api yang digunakan untuk api sehingga bahawa "mesin." Apakah yang akan berlaku apabila anda meletakkan bahan api yang salah dalam tangki gas anda? Kereta anda akan rosak dan tidak berfungsi dengan baik. Ini juga boleh dikaitkan dengan tubuh manusia. Untuk menjadi lebih tinggi secara semulajadi, anda perlu mengambil diet yang sihat dan seimbang. Nutrien dan mineral seperti ke luar ialah kalsium dan vitamin anda. Dalam diet anda, anda mesti mempunyai semua unsur-unsur penting untuk memberi tenaga kepada badan anda dan menjadi lebih tinggi.

Adakah ibu anda pernah memberitahu anda untuk tidur awal supaya anda boleh menjadi lebih tinggi? Sudah tentu, ibu-ibu kita memberitahu kami itu dan yang memegang benar jika anda mahu menjadi lebih tinggi. Jika anda tidak mempunyai rehat yang cukup, apa-apa tindakan yang anda lakukan untuk membuat anda menjadi lebih tinggi gagal. Tidur yang cukup membolehkan badan anda pulih daripada aktiviti pada hari itu. Tidur yang cukup juga membolehkan badan anda membesar dan berkembang lebih semula jadi. Oleh itu, tidur yang cukup juga bermakna tenaga dan kecerdasan untuk hari esok.

Ia mudah, bukan? Sekarang anda perlu keyakinan untuk melakukan tugas-tugas ini mengenai cara untuk menjadi lebih tinggi supaya anda boleh menghadapi dunia dengan pandangan yang lebih baik dan banyak keyakinan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar